boktips tack

just nu läser jag klassikern "maken" som skrevs i mitten av 70-talet. riktigt bra bok som handlar om samhället och relationer, känns lika aktuell idag som för 38 år sedan när den kom ut. har du ett bra boktips? dela gärna med dig. jag läser det mesta förutom deckare.

Du kanske också gillar

#1 - SKRIVDIVAN & SÖDERMALM

EGENMÄKTIGT FÖRFARANDE!! :)

Svar: De är norska skogkatter båda två. Bror och syster från samma kull. Bara ett halvår gamla men killen är redan gigantisk...
Vardagselin

#2 - SKRIVDIVAN & SÖDERMALM

Egenmäktigt Förfarande!! :)

Svar: Ja, den är verkligen hur bra som helst. Bästa boken jag läste förra året. Du verkar ju ha väldigt bra boksmak, så om du sitter på flera tips så mottages de tacksamt.
Vardagselin

#3 - SKRIVDIVAN & SÖDERMALM

Detsamma Elin! Jag älskar "trovärdiga" kärleksromaner, jag läste nyligen "Inte Helt Hundra" med Caroline Hainer, också en jäkla bra bok

Svar: Tackar, den boken har jag inte läst. Ska kolla upp det. Hörde även att uppföljaren till Egenmäktigt förfarande ska vara grym.
Vardagselin

#4 - SKRIVDIVAN

Tack! Den har jag inte läst.

#5 - SKRIVDIVAN

Den har jag inte läst! måste kolla in :)