Veckans 10 klickigaste blogginlägg

1. Sofia som åkte in till sjukan för att hon hade urinvägsinfektion. Fast det hade hon inte. Utan hon var gravid. Jättegravid också. 10 centimeter öppen. Några timmar föddes hennes lilla dotter. Jag gjorde en intervju med den nyblivna mamman, den kan du läsa här
 
 
2. Jag intervjuade även Trendenser om hennes TIO ÅRIGA bloggkarriär. Japp, tio år. Jäklar vilken imponerande person det är. Hon kan försörja sig på sin hobby. Vilken dröm. Här hittar du artikeln där hon ger massa bra tips hur man lyckas som bloggare
 
 
3. Ex on the beach-deltagaren och bloggaren Josephine Qvist har hittat kärlek. Det avslöjar hon på sin blogg här.
 
 
4. STIL-bloggaren By Sofia har flyttat till Australien med sin sambo. De ser inte ut att ha det helt fel, här bloggar hon från Bondi Beach. Inte alls avis. Inte ett dugg. Nej. 
 
 
5. Familjebloggaren Linda Blom är gravid med nummer två och bloggar om hur hon mår och vad som händer i kroppen. Nu är hon inne i vecka 16
 
 
6. Humoristiska Markus berättar om en allvarlig händelse. Han upptäckte i slutet av sommaren en knöl på kroppen och därefter gick allt snabbt. Läs hans inlägg "När jag fick en skvätt cancer" här. 
 
 
7. Bakbloggaren Matkrabat blev inspirerad efter ett besök på The cheesecake factory i USA. Hon exprimenterade fram denna godbit: Choklad-cheesecake med krämig, salt karamellsås. Mums!
 
 
8. Modebloggaren Amandas pojkvän gick ner på knä i superromantiska Paris – det självklara svaret blev oui. "Det var helt klart det finaste ögonblicket i mitt liv... Vi ska gifta oss, vad sjukt!"
 
9. Den 6 oktober 02.31 kom Centréns lille stjärna Aaron. Allt gick fint och hela familjen mår bra. In på bloggen och gratta den nyblivna mamman.
 
 
10. Josefin berättar i ett mycket rörande inlägg om cellförändringarna i hennes kropp och rädslan. "Hjälper inte det måste vi operera bort livmodern".

Du kanske också gillar

#1 - Hanna Karlsson

Mycket bra inlägg allihop!

#2 - Nettan

Sååååå härlig blogg :D :D

----> http://nouw.com/Nettan

Tipsar lite om smink

#3 - Mohammedi's | Art, model & designer

grymt!!

#4 - Mohammedi's | Art, model & designer

Hej fina du!

Som du kanske vet så har jag bloggat 6 år på blogg.se och har precis flyttat till en större bloggportal, United Influencers, där Blondbinbella , viktor, dessie och zlatan är med i mitt team!

Jag älskar blogg.se och kollar alltid in på blogg.se, tror du vi kan göra ett samarbete där ni intervjuar om min blogg karriär och lite om blogg.se, varför jag har aldrig bytt till ett annat bloggportal o bara bloggat hos blogg.se i 6 år och liknande frågor. Det skulle vara superkul! Vi är fortfarande en familj, har ju liksom bloggat hos er i 6 år :D :P Har precis flyttat till UI!

#5 - Sanna

Instämmer, mycket bra inlägg! :)

Svar: <3
Vardagselin

#6 - Miriam

Åh, Australien!
Många bra inlägg också, bästa att det var så blandat :)

Svar: Kul att höra!
Vardagselin

#7 - Irene

Oj, såg din kommentar nu! och mig själv på startsidan. Super kul, tack så mycket!! :)

Svar: Kul att du uppskattade det.
Vardagselin

#8 - Lowas Art

Jag gillade verkligen intervjun med Frida Ramstedt. Roligt att höra lite tips och om extra inspiration!

Svar: Härligt att höra. Ja, hon är verkligen inspirerande.
Vardagselin

#9 - Annika

Så bra inlägg! :D

Svar: <3
Vardagselin

#10 - therez.se

Tummen upp! :)

Svar: Tack vännen!
Vardagselin

#11 - freja

Vilka bra tips på inlägg :)

Svar: Kul att höra, ska nog fortsätta med dem i fortsättningen också :-)
Vardagselin