Generad och lätt blåslagen. Check!

Okej, jag kanske kollade lite för mycket på mobilen under kvällens promenad. Visst, så kan det vara. 


Och ja, om jag hade lyft blicken från skärmen en sekund så är det fullt möjligt att jag hade sett det gigantiska cykelstället som stod på vägen framför mig.

Och jo, då kanske jag skulle ha sluppit att göra faceplant rakt ner i asfalten.

/ Med vänliga hälsningar
En mobilberoende och lätt blåslagen tjej som helt saknar simultanförmåga
‪#‎hoppasattdetintefinnsfilmpådetta‬ ‪#‎villejblienofrivilligyoutubestjärna‬

 

Du kanske också gillar

#1 - Caroline

Hahaha, Elin! Stackare, men rolig läsning dock. :)

#2 - SKRIVDIVAN

Hej! Jag söker fler bloggare som bor på Södermalm. Tänkte att du kanske har lite koll… Tack på förhand!

#3 - Rockahappy - Konst & Styling

Oj då, så det kan gå ibland :-p

#4 - Ninni

Haha, jag gick i en stolpe en gång :(

Svar: Så pinsamt och smärtsamt. Men kul efteråt.
Vardagselin