Felriktat fokus?

Fotobloggaren CJS lade ut bilder på sin bror och skrev en väldigt fin och kärleksfull text till honom:
 
Här är han, min lillebror. Han som har lärt mig snapchat och spotify och som pratar i slowmotion. Han som menar att det aldrig är för tidigt, för kallt eller för mörkt för att träna på morgonen och som lämnar ett kilo godis utanför min dörr när han har varit bortrest. Jag är 31 år gammal men ändå blir jag som ett barn när vi ses och spelar kort och dyker från bryggan. Läs hela inlägget här

Men lillebrorsan var inte bara en fantastisk bror, utan även trevlig att titta på ansåg många läsare.  Kommentarsfältet förvandlades snabbt till en dejtingsajt och intresset för bilderna var inte riktigt lika stort för den brinnande frågan var: Är han singel? 
 

Du kanske också gillar

#1 - Caroline

Haha! Ja kommentarsfältet förvandlades ju snabbt till någon slags dejtingtsajt. Mail har rasat in och nu ska min lillebror på dejt, tänka sig va! :)

#2 - Frida's Friday

Haha, lade märke till det med! Både att han var trevlig att vila ögonen på och att kommentarerna spårade lite ;)