Du kanske också gillar

#1 - norrbotten emmish

snygg väskan var! =)

#2 - Dixi Wonderland

Tycker färgerna är så himla snygga ihop!

#4 - Linnea

Så fint, älskar färgerna ihop!

#5 - EMELIE ELISABETH

Hej Elin!

Vad glad jag blev för din kommentar! Jag har några frågor kring publiceringen av mitt inlägg på blogg.se's startsida. Skulle jag kunna få din mail, så kan vi ta dessa funderingar där? :)

Du kan väl maila mig på [email protected]

Vänligen,
Emelie

#6 - Amanda

Men Gud så snyggt, skulle aldrig lägga märke till dessa byxor i affären, men skitsnyggt!

#7 - Lisa

men wow, sjukt snygg outfit!

#8 - Carina

Fint och elegant :)

Svar: Tackelibock!
Vardagselin

#9 - Ebba Brobeck

Den outfiten skulle man vilja ha i sin garderob. Är head over heels kär i byxorna!!

Svar: Sååå snygga.
Vardagselin

#10 - Isabella

byxorna var supersnygga!

Svar: Kul att du gillade dem.
Vardagselin